Reklam

Blogger tarafından desteklenmektedir.
Home » , » Aşk Yalanı Sever Oyuncuları / Oyuncu Kadrosu

Aşk Yalanı Sever Oyuncuları / Oyuncu Kadrosu

Sponsorlu Bağlantılar
Aşk Yalanı Sever dizisi için geri sayım devam ediyor. Özellikle dizisinde rol alan genç oyuncuların hayranları dizinin bir an önce başlaması için sosyal medyadan baskı yapmaya başladı bile. Ama dizisinin ne zaman başlayacağı henüz açıklanmış değil.

Geniş oyuncu kadrosu ile dikkat çeken Aşk Yalanı Sever dizisinin başrollerinde pek çok sevilen oyuncu yer alıyor.

Aşk Yalanı Sever Oyuncuları / Oyuncu Kadrosu

Aşk Yalanı Sever dizisindeki Ece karakterini ise güzel oyuncu  Buse Arslan canlandırıyor. 29 Aralık 1992'de İstanbul'da dünyaya gelen güzel oyuncu ilk olarak Akasya Durağı dizisinde rol aldı. Daha sonra Avrupa Yakası, Yalan Dünya, Benim Hala Umudum Var, Bizim Okul ve son olarak ise Kocamın Ailesi dizisinde rol aldı. Kocamın Ailesi dizisinde canlandırdığı Gülay karakteri ile büyük beğeni toplayan Buse Arslan yeni dizisi için imaj değişikliğine gitti. Yeni saç modeli ile büyük değişim geçiren güzel oyuncunun izleyiciden ne gibi tepkiler alacağı merak konusu.

Aşk Yalanı Sever dizisinde Ferit karakterini yakışıklı oyuncu Eren Hacısalihoğlu canlandırıyor. 5 Haziran 1986'da dünyaya gelen 30 yaşındaki yakışıklı oyuncu daha önce Mavi Kelebek, İnsan Aldandı, Benim İçin Üzülme, Kadim Dostum, Asla Vazgeçmem ve Kalbim Ege'de Kaldı gibi sevilen dizilerde rol aldı.

Aşk Yalanı Sever dizisinde ayrıca  Gurur Aydoğan,  Zuhal Yalçın,  Seda Güven,  Zuhal Yalçın,  İsmail Ege Şaşmaz ve Arif Erkin gibi pek çok oyuncu rol alıyor.
Sponsorlu Bağlantılar

0 yorum:

Yorum Gönder